Friday, January 11, 2013

congratesss !

ASSALAMUALAIKUMM ..

merujuk pade status ak kat fb pade beberapa hari yang lepas ..



nampak x hormon gatal nak kahwin da naik ? yela biler semua kengkawan yang sebatch dan seusia sibuk dok buat preparation and dok tag invitation ke majlis sapela xjeles ye dakk 
makinla hormon gedik nak kawin pom naik dan naikk ...
kepada kengkawan yang bakal melangsungkan majlis yang berbahagia ,
semoga korang berbahagia dan bersedia dengan cabaran dalam alam rumah tangga dan xlupa doa yang sentiasa kutitipkan dalam solatku semoga tuhan mempercepatkan urusan ak jua .. 
amin :P
sesungguhnya ak mempunyai 3 jemputan include si aida untuk majlis perkahwinan sempena raya cina nanti .. then sowang kawan sudah bersalin dan sorang ag sedang buat tanda nak bersalin .. 
a lot of money need to be spent on this holiday .. 


dalam pade itu jugak salah seorang housemate ak , bakal puan aida madiha bakal melabuhkan tirai beliau sebagai seorang yang bujang dalam rumah bernombor 39 di puncak alam ini..
keeksaitan warga rumah ini makin menjadik jadik bile si bride to be nie bawak balik kad invitation untuk guest guest diee... kami da ckap kad kahwin wajib sowang satu hokeyy !! even dok satu umahhh .. muahahhah 

this is it !
tema : blue turqouise


pesanan pihak penaja : congrates buat puan aida madiha . tggu turn kami plak yea insyallah 2 years coming ahead after yours .. walaupun diri ini bertahap jeles yang amat namun dari jauh kami memohon kesejahteraan ke atas mu dan semoga perjalanan majlis yang dirancang berlangsung dengan meriah dan juga lancar. kami juga tahu kehadiran kami amat diperlukan ye dak mursyidah, ana , qaseh ain dan yang lainn ??
so buat our clasmate jom pakat turun kelate ?? promote kelate sat !!

insyallah ak nak update pasal kawin jea nanti .. hehhe :P



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...