Friday, March 25, 2011

duka bertukar suka

ok entri ini sepatutnye dibuat semalam tp ak xsempat nk menghupdate nye semalam dek kerna nternet yg lembap bk mampus nie...mlm nie laju so gua ambik kesempatan ni  nk wish congratulations to my sister, nor syarmimi or misz mimie...u got what you had deserved dear..gua as a your sis want to say something that is i'm proud with u....ok walau family kter xde la blh reslt yg gempak2 mcm bdak pandai yg len tp dgn ap yg kter dapat skunk nie pom blh dikire sbgai cemerlang ....n d most important thing dat our parents also proud with that....n lau di tgop reslt kau lg bgus dr ak sebab dlu +math ak dpat donkey jea, kau dpat b...tp mathemtic ak A..heehhe...alhamdulilah...mmg patut da ap yg kau dpat tus..harap2 blhla menempatkan diri kt mane2 universiti...
nie la syarmimi...byak sgt pic xtau nk amik yg mane..sgat mengilai camera untuk amibik gambarnye..wlau dye rase comel ttap nk amik jugak...dye comel xx??


n now we can improve our family status....yeala dlu kluarga gua nie selalu dicemuh..mentang2 ler kami nie xde la sekaya mane..hidup sekadar yg mampu ...itu dulu...skunk insyallah adik beradik kiter,,gua sbg kakak, u sbg angah, hannan sbg abe chik n aiman yg bongsu akn blaja sebaik mungkin...malah keluarga kami pom da berubah...rezeki dari Allah....bukan nk riok tp kluarga gua da improve la ckit dr segi ekonomi nye....n for this year pom untuk spm kluarga ak still ag pegang reslt yg tertinggi dlm klangan family kami...ahamdulilah....
nie hannan ..si pemalas da jadik rajin..dyela pejuang spm tahun 2011...

tahun nie jgak family ak ad wakil ag.heheh..abe chik kter yg xbape nk hencem sgt tus...gua xmau puji lbih2 nanti terangkat ...kiki...dye pom taun nie da berubah n da stat pegang buku.. dlu punyela mlas ..buku xpenah sentuh blik skola letak beg n esop nk skola amik beg tus blik..plg xboleh blah nie ltak beg tpi dinding n cti sekola ..beg dok situ tanpa disentuh sehinggalah bkak skola blik...mlas xx adik gua yg nie??tp dye bkn jnis yg pegi skola n ponteng sebabnye jika dye xmo pegi sekola dye akan ckap n xakan bgun tdow pagi tus...so dye xdela merayau2 mcm bdop2 ponteng len... yg xtahan bler aitus ujian mac ak tgop english dye marh nye 41...mknenya da improve ler dr fail  aitu...da blaja la adik gua skunk...
nie aiman ..adik bongsu yg aktif kt skola tp manje keledek kt umah

yg si kecik yg selalu jd kebanggaan family ak yeala si aiman..dye nie mmg bdak aktif kt skol dye..tuan dye kcik molep jea...badan punyela cekeding jea tp semua sukan kt skola nk msup..bola, hoki. sepak takraw sumela...smp ak pom nek heran ...n kdg2 nek marah kt dye sbab penat training petang n malamnye xmo pegi klas alquran..alasan letih..lau ngan dye ak agak tegas ckit sebab dye nie anak manje ma n abah ak...so pham2 sude kn cmne...n dlm academic pom smela...dye xdela top sgt tp still blh control ag....

waktu zaman gua stdi dlu gua pom bkn bdak execellent ngat eh..name gua xde dlm list tp dlm list bdak bising adela...hahah..cume waktu pmr jea name gua masup dlm list cemerlang...hahah..waktu nie gua agak kaya sbab ramai bg duit kt gua..hihi...shuke22...n spm gua pom cume tggi skit 1a jea dr adik gua...si mimie tus,,nk gtau kt cni pom malu..pham2 suda yea...hihi..

p/s: kami xkaye...tp kami xde la bodo sgt...jgn engat owg2 xkaye nie xpandai yea...:p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...